ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki

  • masa pelepasan:2024-03-13 18:46:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:285
  • Penerangan pantas:

    Reo,Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan

Kandungan artikel

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

ReoPertama-tama,ReoSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, walaupun pengubah jenis kering mempunyai perlawanan kelembapan yang kuat, ia secara umum struktur terbuka atau sangat mudah untuk kelembapan, terutama tahap izolasi pengubah jenis kering yang dihasilkan dan dihasilkan di China adalah rendah (grad penahan api rendah). Oleh itu, pengubah jenis kering hanya boleh mendapatkan kestabilan tinggi apabila kemanusiaan udara berada di bawah %. Dry type transformer shall also prevent long-term shutdown to prevent serious moisture. Apabila nilai perlawanan mendarat kurang dari / V (tegangan operasi), ia menunjukkan bahawa pengubah adalah lambat serius, dan operasi percubaan akan dihentikan.

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian,ReoTransformer 2000 KVA, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

UtusanSelepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.


ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?

Dry type transformer factory

StatistikApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki



Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar,ReoSuhu operasi normal bagi pengubah jenis kering, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

Kekerjaan MeticulousBahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo;, Oleh itu kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

ReoSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

LeoMaklumat produk lain
  • Kafr QasimPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkanApakah sebab-sebab pemakaian pantas

    Kafr QasimPenukar minyak 1000 KVA ditenggelamkanApakah sebab-sebab pemakaian pantas

  • Busgow FreiburgPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjual

    Busgow FreiburgPlatform angkat kecil hidraulikAnalisis sebab-sebab penurunan pengeluaran dan penjual

  • Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik tetapKeperluan dos

    Busgow FreiburgJembatan naik hidraulik tetapKeperluan dos

  • ELFORDContainer Jembatan NaikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

    ELFORDContainer Jembatan NaikKeperluan untuk penyelenggaraan berkala

  • ELFORDPenangkapan platform bergerak sendiriPrinsip bekerja ke arah yang betul

    ELFORDPenangkapan platform bergerak sendiriPrinsip bekerja ke arah yang betul

  • ELFORDLif rumah tingkat duaBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan rutin

    ELFORDLif rumah tingkat duaBahagian struktur pengetahuan penyelenggaraan rutin

  • QalansuwaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanBerpatutan

    QalansuwaPenukar minyak tenaga tinggi yang ditenggelamkanBerpatutan

  • XiqingPlatform angkat silinder hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

    XiqingPlatform angkat silinder hidraulikBagaimana saya boleh memilih yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki memberi anda ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki oleh syarikat kami, perkhidmatan ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki. ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ReoPengubah peralatan kuasaKetahui punca kehausan dan mudah diperbaiki, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!